همصنعت، آگهی نامه تخصصی تجهیزات و ماشین آلات صنعتی

تجهیز مغناطیس پارسیان (مپکو)

تولید کننده تجهیزات مغناطیسی و سیستم های لرزشی

  • تولید کننده انواع سپراتور

    درام سپراتور مغناطیسی تر، درام سپراتور مغناطیسی خشک، رول سپراتور مغناطیسی، بلت درام مگنت، جدا کننده مغناطیسی تر الکتریکال، مگنت سپراتور اورباند دائم، مگنت سپراتور اورباند الکتریکال، پولی مگنت

  • تولیدکننده لیفتینگ مگنت دائم و لیفتینگ مگنت الکتریکال

  • تولید تله های مغناطیسی شامل صفحه مغناطیسی، پنجره مغناطیسی، آهنربای مخروطی

حیطه فعالیت:

سخن مدیر

میله و پنَسازی ذرات آهنی در شوت ها یا کانال های عبوری مواد جهت افزایش کیفیت محصولات تولیدی و جلوگیری از ورود آهن به آسیاب ها مورد استفاده قرار می گیرد. اجزای تشکیل دهنده این دستگاه قطعات مگنت بسیار قوی می باشد و بدنه دستگاه از استنلس استیل ساخته می شود. با نصب صفحه های آهنربایی (صفحه مغناطیسی) در مسیر شوت ها، کانال ها و لوله های انتقال مواد قطعات آهنی جذب شده و از بروز خسارات جلوگیری می نماید و همچنین افزایش کیفیت محصولات را نیز به دنبال خواهد داشت.

آهنربای مخروطی در مکانهایی نصب می گردد که حرکت مواد فله بصورت ریزش آزاد باشد. این دستگاه از دو قسمت اصلی شامل محفظه و مگنت مخروطی شکل تشکیل شده است. این دستگاه که بر اساس قطر کانال عبور مواد و دانه بندی آنها طراحی و ساخته می شود. به راحتی در مسیر حرکت مواد قرار می گیرد و ذرات آهنی را جذب می نماید.

همصنعت یک پلتفرم واسط برای انتشار آگهی است و هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال صحت، کامل بودن یا به‌روز بودن اطلاعات موجود در آگهی‌ها ندارد. قبل از هر گونه قرارداد و مبادله مالی از صحت اطلاعات اگهی مطمئن شوید.

اطلاعات تماس

  • تهران، تهران، بزرگراه باقری، نبش خیابان ۲۰۰ غربی، پلاک 138
جهت مسیریابی در گوگل مپ، بلد یا نشان، روی آیکون موقعیت در نقشه کلیک کنید
  • تاریخ ثبت آگهی: 27 شهریور 1403
  • به‌روزرسانی: 2 روز پیش
تبلیغات

آگهی های مشابه

تجهیز مغناطیس پارسیان (مپکو)
اطلاعات تماس
Top